Centrum Paraple

Nadace Centrum Paraple pomáhá lidem s poškozením míchy. Každý rok pečuje o více než 1400 klientů.

Co klient řešil?

Paraple potřebovalo zpřehlednit stránky pro různé cílové skupiny, především pak pro klienty. Dále bylo nutné usnadnit koverzní proces pro potenciální dárce. V neposlední řadě pak modernizovat komunikaci.

Obsah studie

Definice cílový skupin pomocí metody Value Proposition Canvas

Analýza konkurence

Analýza marketingových aktivit

Optimalizace marketingové strategie

Doporučení pro další postup 

Návrh struktury webu

Model webu

Harmonogram a financování

Kontaktujte nás

Cíle nového webu

ZJEDNODUŠIT KONVERZNÍ PROCES PRO DÁRCE
PODPOŘIT BRAND
PŘEDSTAVIT SLUŽBY POTENCIÁLNÍM KLIENTŮM

Jak dosáhnout cílů?

Redesign webu

Navrhli jsme přehlednou grafiku. Zaměřili jsme se především na přehlednost pro 3 hlavní cílové skupiny: klienty, dárce a správní radu.

Mikro stránky

Vývoj mikro stránek pro tematické benefiční akce.

Kvalitní obsah

Dobře zvolený tón komunikace je naprosto zásadní. Zvolili jsme přátelský a empatický tón komunikace. Zpřehlednili jsme strukturu webu, tak aby každý našel to své.

Pravidelná marketingová podpora

Aby byla nadace vidět, napojili jsme PPC reklamy v Adwords na Google Grants – Google daruje nadaci na propagaci 10 000 USD měsíčně.

Marketingová strategie

OPTIMALIZACE
PRO VYHLEDÁVAČE
PPC
KAMPANĚ
OBSAHOVÁ
STRATEGIE
SOCIÁLNÍ
SÍTĚ
REMARKETING
MICROSITE
E-MAILING

Model a design webu

Podívejte se, jak vypadá nový web firmy díky vstupní studii.

Malý krok pro vás, velký skok pro váš web

Vyzkoušejte sami, jak daleko lze váš projekt posunout.

Konzultace zdarma