Poliklinika I. P. Pavlova

Poliklinika I. P. Pavlova je zdravotní zařízení v centru Prahy s dlouholetou tradicí. Snaží se poskytovat nejen špičkovou zdravotní péči, ale také nabídnout pacientům příjemné prostředí a milý personál.

Zadání studie

Kvalitní služby dnes často nestačí, pokud je neumíte kvalitně odprezentovat. Vedení Polikliniky I. P. Pavlova to velmi dobře ví a proto nás oslovili kvůli návrhu nových modernějších stránek.

Naším úkolem bylo také optimalizovat konverze webových stránek. Na starých webových stránkách totiž pacienti těžko hledali informace, se svými dotazy se obraceli na recepci, která tak byla ovšem přetížená. Jaké řešení jsme navrhli?

 

Obsah studie

Definice cílový skupin

Analýza marketingových aktivit

Optimalizace marketingové strategie

PPC audit

Návrh struktury webu

Model webu

Strategie a koncept

Kontaktujte nás

Cíle a strategie webu

Zvýšit návštěvnost a počet poptávek
Podpořit brand
Představit nové doplňkové terapie

Jak dosáhnout cílů?

Nový web

Nové webové stránky mají výrazně vyšší konverzní potenciál. Zaměřili jsme se především na návrh přehledné grafiky a tvorbu landing page pro klíčové služby.

Optimalizace online marketingu

Při analýze konkurence jsme zjistili, že konkurenční polikliniky nevyužívají Facebook a jsou velmi slabé i v SEO. Rozhodli jsme se tedy zaměřit na tyto aspekty a získat tak výhodu.

Marketingová strategie

Sebelepší web je k ničemu, když se o něm zákazníci nedozvědí? Jak dostaneme projekt do světa?

PPC KAMPANĚ
REMARKETING
OPTIMALIZACE
SEO
LANDING PAGE
LINKBUILDING
A PR
SOCIÁLNÍ
SÍTĚ

Model webu

Podívejte se, jak vypadá nový web firmy díky vstupní studii.

Jak hodnotí vstupní studii klient?

Mgr. Lenka Šmídová

Vybrat dodavatele nových stránek a zároveň zvolit správný postup pro nás opravdu nebylo snadné. Proces přípravy webu s AITOMem nám pomohl promyslet redesign stránek s ohledem na konkrétní cíle. Díky několika konzultacím jsme navrhli cíle webu, kdy chceme dovést návštěvníka k objednání se do naší polikliniky.

Našli jsme několik konkrétních nejvýhodnějších služeb polikliniky a s novým webem tak míříme na 2 hlavní cíle a několik vedlejších. Všechny informace jsme pak dostali shrnuté a především přetvořené do konkrétního návrhu, jak stavby webu, tak plánu jak postupovat v marketingu. Toto pro nás byl skvělý postup, jak redesign webu začít. Vstupní studii vidíme jako skvělý nástroj, který nám ušetřil starosti a pomohl navrhnout web podle našich potřeb.

Mgr. Lenka Šmídová
Jednatelka společnosti

Malý krok pro vás, velký skok pro váš web

Vyzkoušejte sami, jak daleko lze váš projekt posunout.

Konzultace zdarma
WEBTOP100